ایجان زعفران

خرید زعفران فله

خرید زعفران فله

خرید زعفران فله ، با توجه به اینکه قیمت زعفران فله پایین تر از قیمت زعفران بسته بندی است، می تواند زمینه سود آوری بیشتر را برای مشتریان فراهم کند.
بیشتر عمده فروشان زعفران، زعفران عمده را از تولیدکننده خریداری کرده و آن را به خرده فروشان می فروشند. در این صورت به دلیل وجود واسطه ها علاوه بر اینکه پول بیشتری پرداخته می شود، ممکن است زعفران فله ای مدت زیادی مانده یا در اثر جابه جایی ها شکسته شده باشد، بنابراین بهتر است زعفران عمده را از تولید کننده زعفران به طور مستقیم خریداری کنید.

خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده با کیفیت بالا و به قیمت مناسب توسط ایجان زعفران انجام می شود. برای فروش زعفران خود اگر کشاورز هستید اینجا را کلیک کنید.
ما یکی از معدود شرکت هایی هستیم که زعفران ارگانیک تولید می کند. شرکت ایجان دارای گواهینامه های ایزو متعدد بوده و زعفرانی که توسط شرکت ایجان زعفران عرضه می شود ، تازه و محصول جدید هر سال است و دارای تاریخ تولید و انقضا میباشد.

همچنین به دلیل اینکه ما خود تولیدکننده ی زعفران هستیم، خرید زعفران عمده از ایجان خرید از کشاورز است. بنابراین قیمت زعفران ایجان باتوجه به کیفیت آن نسبت به سایر شرکت هایی که فقط عرضه کننده ی زعفران هستند منصفانه تر است.

در سال های گذشته شاهد کلاهبرداری های بسیاری توسط خریداران زعفران فله بوده ایم که فروشندگان با فروش زعفران فله به صورت نسیه دارایی خود را از دست داده اند.  تفاوت اصلی ایجان نسبت به سایرین خرید و فروش نقد زعفران فله است.

در شرکت ایجان خرید زعفران فله ای با چک صورت نمیگیرد و هزینه زعفران فله پس از بررسی کل بار و تایید مرغوبیت به صورت نقدی تقدیم فروشنده می شود.

شرکت زعفران ایجان با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تولید و خرید و فروش زعفران فله انواع زعفران را در بالاترین کیفیت عرضه می کند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

فهرست مطالب

فایل صوتی سخنان مدیر شرکت ایجان درخصوص خرید زعفران فله

برای شنیدن توضیحات مدیریت شرکت ایجان در رابطه با خرید زعفران فله از شرکت ایجان روی تصویر زیر کلیک کنید.

فروشنده زعفران در تهران

خرید زعفران فله از ایجان

خرید زعفران فلهفروش زعفران فله در تهران نیز توسط ایجان زعفران انجام می شود و کیفیت زعفران فله مادر حد کیفیت زعفران صادراتی است.
بسته بندی های ما در بسته های یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی زعفران ارگانیک عرضه شده توسط ایجان بالاتر استاندارد تعیین شده میباشد.
فروش زعفران فله عمدتا بدون ازمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد و بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران فله از کشاورز می نماید.
شرکت زعفران ایجان دارای گواهینامه های متعدد است که کیفیت زعفران عرضه شده توسط این شرکت را تضمین می کنند.
زعفران عرضه شده توسط شرکت ایجان از 2 راه تهیه می شود:

1.      زعفران تولید شده توسط شرکت ایجان

شرکت ایجان با سال ها تجربه در خرید و فروش و تولید زعفران درجه یک بهترین زعفران را کشت و فراوری کرده و در بسته بندی های لوکس و استاندارد به بازار عرضه می کند.
تولیدات زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته،  نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد.

2.      خرید زعفران با کیفیت از کشاورزان

به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت eyjann.com – saffronbest.com – supersaffron.ir:
خرید اینترنتی زعفران فله از کشاورزان در شرکت ایجان زعفران به شرط مرغوبیت از یک کیلوگرم تا ۱۵ کیلوگرم انجام می شود و هدف ما خرید مرغوب ترین زعفران است.
خرید زعفران فله فقط به صورت حضوری بوده و برای خرید زعفران فله کل بار توسط متخصصان در شرکت ایجان بازدید و با دقت بسیار زیاد بررسی می شود.
بنابراین خرید نقدی زعفران فله را با نمونه جنس قبول نداریم، و حتما واجب است برای خرید زعفران فله خود اصل بار به طور کامل بازدید گردد.
ما در وب سایت ایجان با خرید زعفران فله به صورت نقد همواره تلاش بر خرید زعفران فله مرغوب و عرضه بهترین زعفران در بهترین بسته بندی را به مردم عزیز کشورمان داریم.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

قیمت زعفران فله

خرید زعفران فلهقیمت زعفران فله ایجان باتوجه به کیفیت آن بسیار مناسب است. 
عوامل مختلفی از جمله نوع و کیفیت زعفران، تعداد واسطه ها، نوع بسته بندی زعفران، مقدار زعفران خریداری شده و… بر قیمت زعفران فله تاثیرگذارند.
مهمترین عامل تعیین کننده در قیمت گذاری زعفران کیفیت آن است و شرکت ایجان زعفران قیمت مناسبی را برای زعفران اعلایی که عرضه می کند در نظر میگیرد.

بسته بندی زعفران فله ای

خرید زعفران عمدهبرخلاف اینکه همه معتقدیم که هر چه که می خریم بهتر است به دلیل رعایت بهداشت و همچنین ماندگاری بیشتر باید به صورت بسته بندی باشد،  اما همیشه عده ای هستند که به خاطر برخی شرایط ترجیح می دهند از مواد خوراکی به صورت فله ای استفاده کنند.
یکی از این مواد خوراکی زعفران است که معمولا به دلیل کمتر بودن قیمت زعفران برخی از افراد ترجیح می دهند آن را به صورت فله خریداری کنند.
علاوه بر خریدهایی در مقیاس کمترو خانگی، شرکتهای بسته بندی و فرآوری زعفران، رستوران ها، و کارخانه هایی که زعفران جزء مواد اولیه آنها است. مثل کارخانه های بستنی سازی، دارو سازی ، کارگاههای شیرینی پزی و … از جمله مشتریانی هستند که زعفران را به صورت عمده و البته فله خرید می کنند. چرا که قیمت زعفران فله پایین تر است از قیمت زعفران بسته بندی و این خود می تواند باعث کاهش هزینه ها شود.
زعفران فله خالص ، ارگانیک و مرغوب ایجان در جعبه های فلزی ویا کیسه های پلاستیکی  به سفارش مشتری امکان پذیر است.
امروزه بسته بندی های زعفران فله به اندازه ی  بسته بندی های کوچک زیبا هستند و ایجان زعفران هم به طور مداوم بسته بندی های زعفران را به روز کرده و از ظروف و جعبه های جذاب و لوکس برای بسته بندی زعفران فله استفاده می کند.

زعفران فله مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟

متأسفانه برخی از سودجویان زعفران فله ای را از تولیدکننده خریداری می کنند و برای سودبیشتر ، کلاله های ذرت یا ریشه زعفران را رنگ کرده را با زعفران مرغوب ایرانی مخلوط کرده و آن را به عنوان زعفران خالص می فروشند و یا برای افزایش وزن زعفران فله آن را آغشته به چربی یا آب کرده و به فروش می رسانند.
زعفرانی که خریداری می کنید باید تازه و یکدست باشد و هیچ ماده افزودنی دیگری شامل گیاهان دیگر یا سایر زعفران های بی کیفیت نباید با زعفران مخلوط شده باشد.
راه های مختلفی برای تشخیص زعفران اصل وجود دارد که دانستن آنها می توانید مفید باشد اما هنوز هم احتمال خرید زعفران تقلبی وجود دارد زیرا کلاهبردارن روش های زیادی برای فروش زعفران تقلب دارند و همواره نیز روش های جدیدتری به کار می گیرند.
بنابراین بهترین راه برای خرید زعفران فله اصل خرید از تولید کنندگان معتبر و با سابقه زعفران است که شرکت زعفران ایجان نیز یکی از آنهاست.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

خرید اینترنتی زعفران فله ای

خرید زعفران فلهامروزه و مخصوصا با شیوع ویروس کرونا بیشتر کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام می شود و افراد بیشتر تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. یکی از مزایای خرید اینترنتی عدم خروج از منزل و سهولت خرید است اما تنها مسئله ای که در خرید های اینترنی وجود دارد بحث اطمینان است.
چرا که افراد هنگام خرید اینترنتی باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد سیستم کنند و چنانچه آن سایت از امنیت کافی بر خوردار نباشد چه بسا که در میانه راه هکر ها وارد شده و پول به جای وارد شدن به حساب فروشنده وارد حساب هکر شود. او سایر اطلاعات حساب کاربر را نیز هک کرده و اقدام به بر داشت از حساب وی کند.

· خرید اینترنتی امن از طریق وب سایت ایجان

زعفران ایجان دارای سه وب سایت امن و درگاه پرداخت ایمن می باشد. همچنین سایت های زعفران ایجان از جمله سایتهای معتبر فروش اینترنی بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک است و خریدار می تواند با اطمینان از این سایت ها خرید کند.
همچنین برای خرید زعفران فله ایرانی می توانید هم به صورت اینترنتی زعفران مورد نیاز خود را سفارش دهید و هم بصورت حضوری و پس از بررسی کیفیت زعفران فله ایجان در دفتر مرکزی شرکت ایجان خرید کنید.
همچنین میتوانید از طریق واتس اپ و تماس با ما در ارتباط باشید و سوالات خودرا بپرسید و سپس اقدام به خریدکنید و زعفران سفارش داده شده خود را در اسرع وقت در سراسر کشور تحویل بگیرید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

خرید زعفران فله ای از شرکت زعفران ایجان

خرید زعفران عمدهتیم ایجان زعفران که از سال ۱۳۶۹ به صورت مستقیم و غیر مستقیم در فروش زعفران فله و عمده مشغول بوده است. در ابتدا با بنکداری زعفران و کسب و کار خود را شروع کرده سپس با گذشت زمان وارد کشاورزی زعفران شده و تلاش نموده با تولید زعفران بدون نا خالصی و زعفران اصل به سمت تولید زعفران ارگانیک حرکت کند.a
کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های الوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.
همین انگیزه ای شد تا از بنکاری زعفران خود اقدام به تولید زعفران نمودیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زمین کشاورزی زعفران خودمان دنبال کردیم. در حال حاضر زعفران فله ارگانیک تولید شده در زمین های کشاورزی شرکت ایجان، در بسته بندی های برند ایجان عرضه می شود.
با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود بهنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از الودگی و نا خالصی باشد.
در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از آلودگی و کنترل گل و خاک در زمان چیدن گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ایزو متعدد هستیم.
انواع زعفران توسط شرکت ایجان زعفران تولید می شود که شامل: زعفران سوپر نگین  و انواع دیگر زعفران نگین با کیفیت بالا ، زعفران سرگل ،  زعفران پوشال و زعفران دسته می باشد. ما با تولید و خرید زعفران فله با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده میباشد.

خرید زعفران فله ی ایرانی

اگر قصد خرید زعفران فله ی ایرانی را دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد هستید ، مسیررا درست آمدید.  شما می توانید زعفران فله ای را مستقیم و بدون واسطه ، از تولید کننده زعفران با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت ، با بسته بندی لوکس در اوزان مختلف ، بر اساس استانداردهای آزمایشگاهی از ایجان زعفران سفارش دهید.
بهترین روش خرید زعفران فله ای، خرید مستقیم و بدون واسطه از یک تولید کتتده معتبر زعفران ایرانی است. اگر قصد خرید زعفران فله را دارید و به دنبال خرید بدون واسطه از تولید کننده و یا کشاورز هستید ، روی ما حساب کنید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

لینک های خرید فوری :

خرید زعفران از ایجان