ایجان زعفران

خرید زعفران عمده

خرید زعفران عمده

خرید زعفران عمده یا فروش آن کاری است که به سادگی و توسط هر فردی انجام نمی شود و این کار نیاز به دقت بالا و نظارت مستمر و تجربه زیاد دارد.
خرید زعفران عمده از ایجان با انجام تمام آزمایشات لازم انجام می شود و شرکت ایجان دارای گواهینامه های متعدد در این زمینه است و زعفران ارگانیک عرضه شده توسط شرکت ایجان تازه و محصول جدید هر سال است و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد.
همچنین ایجان با حذف واسطه ها زعفران عمده دست اول را با کیفیت قیمت مناسب تری ارائه می دهد.
در سال های گذشته شاهد کلاهبرداری های بسیاری توسط خریداران زعفران عمده بوده ایم به صورتی که فروشندگان با فروش زعفران عمده به صورت نسیه دارایی خود را از دست داده اند. تفاوت اصلی ایجان نسبت به سایرین خرید و فروش نقد زعفران عمده است. در شرکت ایجان خرید زعفران عمده با چک صورت نمیگیرد و هزینه زعفران عمده پس از بررسی کل بار و تایید مرغوبیت به صورت نقدی تقدیم فروشنده می شود.

خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده با کیفیت بالا و به قیمت مناسب توسط ایجان زعفران انجام می شود. برای فروش زعفران خود اگر کشاورز هستید اینجا را کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

فهرست مطالب

سخنان مدیر شرکت ایجان درخصوص خرید زعفران عمده

برای شنیدن توضیحات مدیریت شرکت ایجان در رابطه با خرید زعفران عمده از شرکت ایجان روی تصویر زیر کلیک کنید.

فروشنده زعفران در تهران

خرید زعفران عمده ایرانی در ایجانخرید زعفران عمده

شرکت ایجان زعفران به عنوان یک شرکت عمده فروش زعفران صادراتی ایرانی قادر به خرید عمده زعفران و تحویل سفارش عمده در کوتاه ترین زمان است. پخش عمده زعفران در ایجان انجام میشود و تیم ایجان زعفران تمام تلاش خود را می کند تا بالاترین کیفیت زعفران را به بازار و مصرف کنندگان عرضه کند.
پخش عمده زعفران در تخصص ما است و ما با خرید های بسیار دقیق و دارا بودن تخصص در پخش عمده زعفران ، جنس اعلا و درجه یک و صد درصد خالص را برای شما فراهم نمودیم چه برای صادرات و چه برای پخش داخل ما همواره دقت کافی را در خرید زعفران مرغوب به کار میگیریم.
فروش عمده زعفران قائنات در ایجان زعفران انجام می شود. ایجان به عنوان مرکز فروش عمده زعفران قائنات در تهران شناخته شده است.
ما در فروش عمده زعفران صادراتی خدمات بسیار زیاد متنوعی ارائه میدهیم و با انجام کلیه پروسه صادراتی به صورت فله و حتی قادر به ارائه خدمات بسته بندی و طراحی جعبه و غیره کل زنجیره فروش عمده زعفران صادراتی را ارائه می کنیم و با اطمینان خاطر کلیه امور را به عهده میگیریم.

خرید اینترنتی زعفران در تهرانما با داشتن نیروی های متخصص و کاردان، امکانات و شبکه گسترده ایجاد شده در طی سالها تجربه، انجام کلیه مراحل به صورت حرفه ای را به عهده گرفته و تضمین می کنیم که خدمات ما موجب گسترش بازار صادر کننده خواهد شد.
فروش عمده زعفران توسط مجموعه ما بسیار متفاوت با بنکداران بازار مشهد می باشد و ضمانت میکنیم محصول زعفران ما صد در صد زعفران طبیعی و خالص است.
و زعفران مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید، نه تنها اطمینان داریم ناراضی نخواهید بود و از نزدیک کیفیت جنس و خدمات ما را لمس خواهید کرد و بلکه شما با خیال آسوده به بازار یابی خود خواهید پرداخت و دغدغه تأمین را مرتفع نموده ایم.
اگر به دنبال برندی خوش نام و قابل اطمینان هستید که بدون شک و نگرانی خرید خود را انجام دهید ، روی ما حساب کنید.
زعفران عمده عرضه شده توسط ایجان از 2 راه تهیه می شود:

1. زعفران عمده تولیدی خود شرکت ایجان

زعفران با بالاترین کیفیت در زمین های کشاورزی ایجان کشت شده و توسط متخصصین ایجان از نظر قدرت رنگ آمیزی ، کروسین ، سافرانال ، درصد رطوبت و سایر استانداردها مورد آزمایش قرار می گیرد و ارزیابی می شود و در در شرایط استاندارد فرآوری و بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

نظارت بالای ما بر رعایت موارد بهداشتی و استاندارد باعث شده است که شرکت ایجان بتواند گواهینامه های استاندارد متنوعی دریافت کند که چند مورد از آن ها را در پایین سایت مشاهده می کنید.

عمده فروشی زعفران و فروش زعفران فله عمدتا بدون آزمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد و بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران عمده از کشاورز بطور فله می نماید که ما در وب سایت سوپر زعفران با دقت بسیار زیاد همواره قصد عمده فروشی زعفران مرغوب و عرضه بهترین زعفران در بهترین بسته بندی را به مردم عزیز کشورمان داریم.

در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از آلودگی و کنترل گل و خاک در زمان چیدن گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ایزو متعدد هستیم.

ما با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود به هنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از آلودگی و نا خالصی باشد.

تولیدات زعفران عمده و زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته، نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد.

هر نوع زعفران مورد نظر شما با بهترین کیفیت در شرکت ما موجود است. اما تمرکز ما بر تهیه و توزیع زعفران نگین و زعفران سرگل است.
انواع مختلف زعفران که توسط شرکت ایجان زعفران تولید می شود:خرید زعفران عمده

  1.  زعفران نگین
  2. زعفران سوپر نگین
  3. زعفران نگین صادرات
  4. زعفران نگین معمولی
  5. زعفران سرگل
  6.  زعفران پوشالی
  7.  زعفران دسته

2. خرید زعفران عمده از کشاورزان قابل اعتماد

پس از فروش زعفران خودمان و در صورت لزوم، از کشاورزان قابل اعتماد خریداری می کنیم که بر زمین های کشاورزی آنها نظارت مستمر و میدانی داریم.

• فروش عمده زعفران به شرکت ایجان

به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت فروش عمده زعفران eyjann.com, saffronbest.com, supersaffron.ir :
خرید زعفران عمده از کشاورز در ایجان زعفران سالهاست که انجام می شود و ایجان زعفران بدنبال زعفران با کیفیت است.
ایجان زعفران قابلیت خرید زعفران فله تا ۱۵ کیلوگرم به صورت نقد را دارد.
ما زعفران عمده را به صورت نقد با رئویت کل بار خریداریم و حتما برای خرید عمده زعفران باید کل زعفران در محل دفتر مرکزی ایجان در تهران مورد بررسی کارشناسان ما قرار گیرد تا در صورت تایید مرغوبیت محصول آن را خریداری کنیم.
تفاوت اصلی ایجان نسبت به سایرین خرید نقد زعفران است، در سال های گذشته بسیار زیاد دیده شده که مردم عزیزمان با فروش زعفران به صورت نسیه دارایی خود را از دست داده اند و افراد از این طریق کلاه برداری کلانی کرده اند و پرونده هایی در قوه قضایی در این خصوص در دست بررسی است.
در شرکت ایجان خرید با چک یا موارد دیگر صورت نمیگیرد و تمام هزینه خرید زعفران عمده بلافاصله پرداخت می شود.
همچنین قیمت خرید عمده زعفران در ایجان پس از بررسی دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد و البته پرداختی ما کاملا نقد خواهد بود.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

قیمت زعفران عمده

خرید زعفران عمدهقیمت عمده زعفران چقدر است و به چه نکاتی بستگی دارد؟

قیمت زعفران دسته الان (5 دیماه 1400) حدود 13 میلیون تومان برای هر کیلو گرم می باشد، البته زعفران نگین 26 میلیون تومان است و سایر انواع هم قیمت های متفاوتی دارند
آیا کیفیت زعفران در قیمت عمده زعفران تاثیر دارد؟
عوامل مختلفی از جمله نوع زعفران ، کیفیت زعفران ، نوع بسته بندی ، خرید زعفران از تولیدکننده یا واسطه ها و … بر قیمت زعفران تأثیر می گذارد.
به خصوص کیفیت زعفران در قیمت آن بسیار مؤثر است ویادمان باشد که ما بدون در نظر گرفتن کیفیت زعفران حق قضاوت در مورد قیمت را نداریم.
عمده فروشان زعفران ایرانی در ایران و سایر کشورها وجود دارد. از آنجا که آنها خود تولیدکننده زعفران نیستند ، مجبورند زعفران خود را از دیگر تولیدکنندگان یا عمده فروشان زعفران خریداری کنند که در این حالت، کیفیت و قیمت زعفران عرضه شده توسط این عمده فروشان با خرید زعفران مستقیم از تولیدکننده زعفران متفاوت است.
قیمت زعفران ما با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد و شما زعفران دست اول را از تولید کننده خریداری می کنید.
ما یکی از معدود عمده فروشان زعفران ایرانی هستیم که مایل به خرید عمده زعفران تولیدکننده زعفران نیز هستیم. ما دلالان و واسطه ها را را تا حد امکان حذف کرده ایم تا زعفران ایرانی با قیمت واقعی آن عرضه شود.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

خرید زعفران عمده با انواع بسته بندی هاخرید زعفران عمده

زعفران بسته به سفارش مشتری در ظروف مختلف و در اندازه های مختلف بسته بندی می شود.
زعفران را می توان هم در ظروف عمده فروشی و هم در ظروف کوچک خرده فروشی سفارش داد.
ظروف عمده فروشی زعفران شامل جعبه های فلزی و کیسه های پلاستیکی است.
جعبه های فلزی عمده فروشی به اندازه ی ظروف کوچک جذاب و زیبا هستند.
ظروف خرده فروشی (هدیه)نیز انواع مختلفی دارد از جمله بسته های کارتی، جعبه های فلزی ، قوطی های پلی کریستال و جعبه های پلی کریستال مستطیلی.
بسته بندی های ما در بسته های یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی زعفران ارگانیک ما بالای استاندارد تعیین شده میباشد.
زعفران در جعبه های خرده فروشی در وزن های ۱مثقالی، ۱ گرمی ، ۳ گرمی و ۵ گرمی عرضه میشود که ظروف مختلف قیمت های مختلفی دارند.خرید زعفران عمدهزعفران عمده و بسته بندی شده قیمت های مختلفی دارند و زعفران فله به دلیل هزینه بسته بندی قیمت پایین تری دارد.

خرید زعفران عمده صادراتی

شرکت ما با بکار گیری تمام امکانات موجود و دانش روز با نظارت بر کلیه عملیات کاشت ، داشت و برداشت زعفران و اجاره زمین های پر بازده و خرید گل در فصل گل دهی زعفران از سراسر کشور و خشک کردن صنعتی و بهداشتی رشته های زعفران برای فروش عمده زعفران خصوصا فروش عمده زعفران صادراتی، شناخته شده است و با سالها تجربه مثبت و رضایت مشتریان در بازار پیشتاز هستیم.
اگر به دنبال یک تأمین کننده مطمئن و امن هستید ما به شما اطمینان خاطر میدهیم شریک تجاری قابل اطمینان هستیم و به دنبال روابط تجاری طولانی و عادلانه هستیم.
عمده فروشی زعفران توسط شرکت ما با در نظر گرفتن دو بازار صورت میپذیرد ، فروش عمده زعفران برای بازار داخل و فروش عمده زعفران صادراتی برای بازار خارج از ایران.

1. فروش عمده زعفران برای بازار داخلی

خرید زعفران عمدهما به دو صورت در کسب و کار فروش عمده زعفران در بازار داخل اقدام می نماییم. در واقع بازار داخل، فروش عمده زعفران برای بازار داخل که شامل مصرف کنندگان خانگی و رستوران داران است
• فروش زعفران عمده به مصرف کنندگان خانگی که توسط خرده فروشان انجام میشود نیاز به دقت بیشتری به لحاظ شکل فیزیکی زعفران دارد ولی خوشبختانه خانم های ایرانی به خوبی می دانند رنگ و عطر زعفران برای پخت و پز معیار میباشد و شکل فیزیکی رشته های زعفران ملاک نیست لذا ما فروش عمده زعفران برای بازار خانگی را از زعفران های شکسته شده که سوپر نگین های بسیار درشت و ارگانیک هستند در نظر گرفتیم که عمدتا برای فروش عمده زعفران صادراتی استفاده گردیده، پس نتیجه میگیریم زعفران سرگل برای فروش عمده زعفران در بازار داخل مصرف خانگی همان سوپر نگین شکسته شده برای فروش عمده زعفران صادراتی بوده و تنها فرق آن شکل فیزیکی رشته های زعفران میباشد که شکسته شده است.
• فروش عمده زعفران برای مصارف رستوان ها که فقط عطر و رنگ آن مهم است که پس از جدا کردن زعفران های خرد شده حاصل از الک کردن فروش عمده زعفران صادراتی که رشته های درشت تر آن به عنوان سر گل برای مصارف خانگی جدا شده ، مقداری زعفران های بسیار خرد شده که به اصطلاح زیر الکی می گویند باقی میماند که کیفیت و قیمت بسیار خوبی برای مصارف رستوران دارد ولی باید توجه داشت که در این نوع زعفران ممکن است تقلب هم زیاد باشد و اعتبار فروشنده بسیار مهم است لذا باید توجه داشت فروش عمده زعفران برای این مصارف بهتر است از منبع قابل اطمینانی تهیه گردد.

2. فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی نیاز به داشتن دانش و مهارت صادرات دارد و برای تسهیل کار صادر کنندگان بسیار این امر بسیار ضروریست ، اغلب صادر کنندگان به طور خاص فقط زعفران صادر نمیکنند و دانش کافی در این مورد ندارند.
فروش عمده زعفران صادراتی توسط شرکت ما از پشتیبانی کامل و ارائه انواع کیفیت های صادراتی برای کشور های مختلف گرفته تا ارائه مشاوره برای عملیات ارسال و حتی ترخیص و بار گیری به کشور مقصد را انجام می دهد.
فروش عمده زعفران صادراتی توسط شرکت ما با نظارت کامل و دقیق بوده تا صادر کننده عزیز که با زحمت بسیار زیاد بازاری که بدست آورده از دست ندهد و بلکه موجب توسعه بازار ایشان گردد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

سابقه عمده فروشی زعفران در ایجانخرید زعفران عمده

عمده فروشی زعفران را تیم ایجان زعفران از سال ۱۳۶۹ به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام داده و چند سالی است که مشغول خرید و فروش زعفران صادراتی می باشد و از سال ۱۳۹۸
وب سایت سوپر زعفران برای انجام این امور این شرکت به صورت برخط بطور رسمی تاسیس گردیده است.
تیم ایجان زعفران در ابتدا با بنکداری زعفران و خرید زعفران از کشاورز کسب و کار خود را شروع کرده سپس با گذشت زمان وارد کشاورزی زعفران شده و تلاش نموده با تولید زعفران بدون نا خالصی و زعفران اصل به سمت تولید زعفران ارگانیک حرکت کند.
زعفران مسیری طولانی را در رسیدن از تولیدکننده به مصرف کننده می گذرد و از دست واسطه های زیادی میگذرد تا به دست مصرف کننده برسد. این روند باعث کهنه شدن زعفران شده و رشته های زعفران شکسته می شود ، بنابراین زعفران کیفیت خود را از دست می دهد.
کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های آلوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.

فروش عمده زعفران فروش عمده زعفران صادراتیبرخی از عمده فروش های زعفران ، زعفران را خریداری می کنند و مدت طولانی آن را انبار می کنند که این امر نه تنها باعث ضرر به کشاورز میشود بلکه باعث کهنه شدن زعفران می شود و زعفرانی که آنها عرضه میکنند می کنند غالبا متعلق به چند ماه یا چند سال قبل است.
به همین دلیل انگیزه ای شد تا از بنکداری زعفران خود اقدام به کشاورزی زعفران نمودیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زعفران ارگانیک زمین کشاورزی زعفران ایجان دنبال کردیم.

در حال حاضر در کنار فروش زعفران عمده تولید شده توسط خودمان که با بسته بندی های برند خودمان مورد عرضه قرار می گیرد خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده و فله را نیز در صورت مرغوبیت زعفران انجام میدهیم. ما در شرکت ایجان تمام تلاشمان را می کنیم تا زعفران تازه ی امسال را به بازار عرضه کنیم.
همانطور که در بالا توضیح جامع و کامل داده شد فروش عمده زعفران برای بازار های فرا مرزی تخصص ماست.
ما با نظارت مستمر و تولید و خرید زعفران عمده با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده می باشد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
09122386171

لینک های خرید فوری :

خرید زعفران عمده ایجان زعفران

6 دیدگاه در “خرید زعفران عمده

  1. نادرمیرفخرایی گفت:

    با سلام من مایل به همکاری با شما و فروش برند شما در تبریز می باشم به صورت نمایندگی لطفا اینجانب را راهنمایی فرمایید.
    ممنون

    1. نیاتوس خوش سیما گفت:

      با سلام
      با شما در تماس خواهیم بود
      به امید همکاری طولانی مدت

  2. اسحاق زاده گفت:

    ممنون از سایت خوبتون و تیم پشتیبانی قوی شما

    1. نیاتوس خوش سیما گفت:

      خواهش میکنم

  3. حسن سعیدی گفت:

    زعفران شما آیا دارای استاندارد های بین المللی (iso) هست؟

    1. نیاتوس خوش سیما گفت:

      بله تمام گواهی نامه های ببین المللی را دارا میباشد

نظرات بسته شده است.