ایجان زعفران

مرکز خرید زعفران از کشاورزان

خرید زعفران از کشاوز

خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده با کیفیت بالا و به قیمت مناسب توسط ایجان زعفران انجام می شود.

قیمت خرید زعفران از کشاورز در شرکت ایجان پس تایید کیفیت زعفران و بررسی دقیق کارشناسی اعلام شده و به صورت نقد پرداخت می شود. ایجان امکان خرید نقدی 1 تا 15 کیلوگرم زعفران را دارد.

این یکی از مزایای شرکت ایجان نسبت به دیگر خریداران زعفران فله ای است که به صورت کاملا نقدی خرید می کند.

شرکت زعفران ایجان به عنوان در کنار تولید زعفران ایرانی خرید زعفران درجه یک از کشاورز و عرضه آن به بازار را نیز انجام می دهد.

این شرکت با بیش از 30 سال سابقه درتولید و خرید و فروش زعفران فله با کیفیت ترین زعفران را تولید و از کشاورزان معتمد خریداری و در بسته بندی های عمده یا خرده فروشی عرضه می کند و از این طریق گواینامه های کیفی متعدد کسب کرده است.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

فهرست مطالب

سخن مدیریت شرکت ایجان در مورد شرایط خرید زعفران از کشاورز

در فایل صوتی که در ادامه برای شما قرار می دهیم بیان شده که چه زعفرانی را ما از شما بهتر می خریم و کیفیت مطلوب زعفران از دید ما چیست و چطور باید زعفران خود را برای ما بیاورید تا بهترین قیمت را بر روی آن بگذاریم.

متن زیر به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران می باشد با دقت مطالعه کنید تا بدانید خرید زعفران از کشاورز در ایجان چگونه انجام می شود.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

شرایط شرکت ایجان برای خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز

به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت فروش عمده زعفران eyjann.com – saffronbest.com – supersaffron.ir:
خرید زعفران عمده از کشاورز در ایجان زعفران سالهاست که انجام می شود و ایجان زعفران بدنبال زعفران با کیفیت است.
ایجان زعفران قابلیت خرید زعفران فله تا ۱۵ کیلوگرم به صورت نقد را دارد.
تفاوت اصلی ایجان نسبت به سایرین خرید نقد زعفران است، در سال های گذشته بسیار زیاد دیده شده که مردم عزیزمان با فروش زعفران به صورت نسیه دارایی خود را از دست داده اند و افراد از این طریق کلاه برداری کلانی کرده اند و پرونده هایی در قوه قضایی در این خصوص در دست بررسی است.
در شرکت ایجان خرید با چک یا موارد دیگر صورت نمیگیرد و تمام هزینه خرید زعفران عمده بلافاصله پرداخت می شود.
همچنین قیمت خرید عمده زعفران در ایجان پس از بررسی دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد و البته پرداختی ما کاملا نقد خواهد بود.

    • ما مشتاق به خرید زعفران با کیفیت و به قیمت مناسب از کشاورزان هستیم.

شرکت ایجان تنها تمایل به خرید زعفران اصل و با کیفیت بالا دارد و پیش از معامله زعفران عمده محصول مورد نطر توسط کارشناسان ایجان مورد بررسی قرار گرفته و تنها زعفران فله ای که از نظر کیفی در سطح موردنظر باشد خریداری می شود. چراکه ارائه شده توسط شرکت ایجان پیش از عرضه زیر نظر کارشناسان کنترل کیفی متخصص، نمونه‌برداری و بررسی می شوند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

چرا از خرید زعفران بی کیفیت معذوریم؟

خرید زعفران از کشاورز

زعفران خورد شده و بی کیفیت که در شرایط خوبی خشک و نگه داری نشده باشد علاوه بر اینکه به قیمت مناسبی خریداری نمیشود به قیمت مناسبی هم به فروش نمیرسد و طبیعتا هم مشتری چندانی ندارد، ما نیز به دلیل محدودیت فضا نمی توانیم هر نوع زعفرانی را بخریم و انبار کنیم تا زمانی به فروش برسد.

    • چه محصولاتی در شرکت زعفران ایجان تولید و عرضه می شود؟

تولیدات زعفران عمده و زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته، نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد. هر محصول با کیفیت زعفران که در نظر دارید در ایجان موجود و قابل سفارش است.
زعفران ایجان به صورت فله و بسته بندی قابل سفارش است.
زعفران خرده فروشی ما در بسته های ما یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی زعفران ارگانیک ما بالای استاندارد تعیین شده میباشد.

    • زعفران کدام شهر با ارزش تر است؟

طبق تجربه ما زعفران شهر تربت حیدریه، بخاطر زمین های مستعدی که دارد و بسیاری از مسائل موثر دیگر از کیفیت و ارزش بالاتری برخوردار است و رنگ و بو و طعم عالی و کلاله های درشت تری دارد.

خرید زعفران از کشاورز در ایجان تضمینی است؟

خرید زعفران با کیفیت پس از بررسی کارشناسی در دفتر مرکزی شرکت ایجان زعفران در تهران تضمینی است.
پس از تایید مرغوبیت محصول هزینه زعفران عمده به صورت نقد به فروشنده پرداخت می شود. ما در ایجان چک نمی دهیم برای خرید زعفران و تمام خرید های ما به صورت نقد است.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

قیمت خرید زعفران از کشاورز

شرکت ایجان با تولید زعفران و خرید زعفران از کشاورزان و عرضه ی آن به بازار دست دلالان زعفران و واسطه ها را کوتاه کرده و زعفران دست اول و اعلا را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.
همجنین با خرید مستقیم زعفران از کشاورز از تولید کنندگان حمایت کرده و به کسب سود بیشتر کشاورزان کمک میکند.
مناسب ترین قیمت خرید زعفران از کشاورز که البته نسبی است و بستگی عوامل زیادی بخصوص کیفیت زعفران خشک شده شما دارد توسط کارشناسان ایجان با درنظر گرفتن حداقل سود پیشنهاد می شود.

مزایای خرید زعفران از کشاورز

خرید مستقیم زعفران از کشاورز باعث حذف دلالان و فروشندگان واسطه می شود که این از بسیاری جهات سود اور است.
اول اینکه با خرید زعفران مستقیم از کشاورز احتمال تقلب و خرید زعفران تقلبی و ترکیب شده با مواد بی کیفیت و رنگ های شیمیایی از بین می رود و شما زعفران اصل تازه و محصول همان سال را خریداری و از خواص و عطر ورنگ و بوی بینظیر آن بهره مند می شود.
علاوه بر این با خرید مستقیم زعفران از کشاورز می توانید زعفران عمده را با قیمت تولید تهیه کنید همچنین سود بیشتری نصیب کشاورزان و تولیدکنندگان زعفران می شود که خود به تولید زعفران با کیفیت بیشتر و چرخش چرخ های تولید و کاهش زعفران تقلبی موجود در بازار می شود.

سابقه شرکت ایجان در خرید زعفران از کشاورز

زعفران نگین

تیم ایجان زعفران در ابتدا با بنکداری زعفران کسب و کار خود را شروع کرده سپس با گذشت زمان وارد کشاورزی زعفران شده و تلاش نموده با تولید زعفران بدون نا خالصی و زعفران اصل به سمت تولید زعفران ارگانیک حرکت کند.

کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های آلوده برای فروش روی زمین های آلوده پخش شده اند.

به همین دلیل انگیزه ای شد تا از بنکداری زعفران خود اقدام به تولید و کشت زعفران کردیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زمین کشاورزی زعفران خودمان دنبال کردیم.

در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از آلودگی و کنترل گل و خاک در زمان چینش گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ISO متعدد هستیم.

در حال حاضر با بیش از 30 سال تجربه زعفران فله ارگانیک زمین کشاورزی خودمان، در بسته بندی های برند ایجان به بازار عرضه می شود.
همچنین در کنار تهیه زعفران از کشاورزان مورد اعتماد تحت نظارت مستمر شرکت ایجان خرید زعفران بدون واسطه از کشاورز به صورت عمده و فله را فقط در صورت روئیت کیفیت مناسب زعفران انجام می دهیم.

خرید زعفران عمده از کشاورز در ایجان زعفران سالهاست که انجام می شود و ایجان زعفران بدنبال زعفران با کیفیت است.

همانطور که در بالا گفتیم ما خریدار هر نوع زعفرانی نیستیم و کیفیت آن برایمان خیلی اهمیت دارد چرا که هدف نهایی ما صادرات زعفران مرغوب است و باید کیفیت را بدست آوریم و مطمئن شویم که زعفرانی که قصد خرید آن را داریم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

خرید مستقیم زعفران از کشاورز

خرید زعفران عمده

ما با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود به هنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از آلودگی و نا خالصی باشد.
بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران از کشاورز بطور فله می نماید و این کار عمدتا بدون آزمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد.
در شرکت ایجان خرید زعفران از کشاورز با دقت بسیار صورت می گیرد و در وب سایت سوپرزعفران همواره مرغوبترین زعفران را در بسته بندی با کیفیت عرضه می شود.
ما با نظارت مستمر و تولید و خرید زعفران از کشاورز با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده میباشد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

در ویدئو زیر نحوه کشت زعفران را می بینید :

لینک های خرید فوری :